I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com

Sunday 11 September 2011

DO'A KEKASIH

Ya Allah...
jika aku jatuh cinta
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada Mu
agar bertambah kekuatan ku untuk mencintai Mu

Ya Muhaimin...
jika aku jatuh hati
ijinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada Mu
agar aq tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu

Ya Robbul izzati
jika aku rindu
rindukan aku pada seseorang yg merindui syahid di jalan Mu

Ya Allah...
jika aku jatuh hati pada kekasih Mu
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada Mu

Ya Allah...
jika aku menikmati cinta kekasih Mu
jangan lah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di 1/3 malam terakhir Mu

Ya Allah...
jika Engkau halalkan aku merindui kekasih Mu
jaangan biarkan  melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada Mu

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...